een persoonlijk video-verslag vanuit meerdere perspectieven, dat is een cultuurvlog
Play Video
In een cultuurvlog duiken we dieper in een cultureel onderwerp, denk aan een tentoonstelling, festival, theaterstuk of concert. Door middel van interviews, het delen van interessante inhoud en de persoonlijke ervaring van de vlogger, creëren we verschillende verhaallijnen met als doel een jong publiek te enthousiasmeren voor jouw event.
Play Video
Samen met de opdrachtgever bedenken we het concept voor de cultuurvlog, waarbij we de inhoud en jonge doelgroep nooit uit het oog verliezen.
proces
conceptontwikkeling
filmdag
editen & feedback
campagne
De cultuurvlog wordt in zijn geheel geplaatst op ons YouTube kanaal. Rondom de vlog creëren we daarnaast een uitgebreide promotiecampagne op onze andere kanalen, om zo jouw culturele event extra onder de aandacht te brengen. Denk hierbij aan een teaser en fotopost op de Instagram feed, Insta story’s, reels en korte fragmenten op TikTok.
We streven ernaar dat een cultuurvlog ook geschikt is voor jouw social kanalen. Zo bereik je naast een nieuwe jonge doelgroep via onze kanalen, ook je eigen achterban.
gemiddelde duur
8 – 15 minuten
geschikt voor op
YouTube Instagram TikTok
gemiddeld bereik cultuurvlog
20k – 35k
een greep uit de opdrachtgevers waarmee we ruim 200 cultuurvlogs hebben gemaakt:
"Het is echt een toffe video geworden! Heel blij mee."
Hanna van der Leest
Marketing Zummerbühne
Bekijk de rest van onze formats:
ben je benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Wij staan altijd open voor een spannend nieuw project!