een persoonlijk video-verslag vanuit meerdere perspectieven, dat is een cultuurvlog

Play Video

In een cultuurvlog duiken we dieper in een cultureel onderwerp, denk aan een tentoonstelling, festival, theaterstuk of concert. Door middel van interviews, het delen van interessante inhoud en de persoonlijke ervaring van de vlogger, creëren we verschillende verhaallijnen met als doel een jong publiek te enthousiasmeren voor jouw event. 

Play Video

Samen met de opdrachtgever bedenken we het concept voor de cultuurvlog, waarbij we de inhoud en jonge doelgroep nooit uit het oog verliezen.

proces

Logo shot of culture

conceptontwikkeling

Logo shot of culture

filmdag

Logo shot of culture

editen & feedback

Logo shot of culture

campagne

De cultuurvlog wordt in zijn geheel geplaatst op ons YouTube kanaal. Rondom de vlog creëren we daarnaast een uitgebreide promotiecampagne op onze andere kanalen, om zo jouw culturele event extra onder de aandacht te brengen. Denk hierbij aan een teaser en fotopost op de Instagram feed, Insta story’s, reels en korte fragmenten op TikTok. 

We streven ernaar dat een cultuurvlog ook geschikt is voor jouw social kanalen. Zo bereik je naast een nieuwe jonge doelgroep via onze kanalen, ook je eigen achterban.

gemiddelde duur

8 – 15 minuten

geschikt voor op

YouTube Instagram TikTok

gemiddeld bereik cultuurvlog

20k – 35k

een greep uit de opdrachtgevers waarmee we ruim 200 cultuurvlogs hebben gemaakt:

"Het is echt een toffe video geworden! Heel blij mee."

Hanna van der Leest

Marketing Zummerbühne

ben je benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Wij staan altijd open voor een spannend nieuw project!

Neem contact op:

Jip Heijmerink

info@shotofculture.nl
+31 6 492 174 96

schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste tips op het gebied van cultuur, onze samenwerkingen en ander spannend nieuws